Paris och Schweiz, check!

Nu, äntligen, har jag och Mattias bokat vår resa till Paris och hans släkt i Schweiz. Vi flyger till Paris den 14e juli, tar tåget till Geneve den 17e och flyger hem till Sverige igen den 22a. Jag hoppas att vi hinner med allt vi vill i Paris, det blir ju inte jättemånga dagar. Eiffeltornet och Louvren är ju måsten i alla fall.. Och fika massa crossianter, åh, vad jag älskar crossianter. Det får bli ett litet break från LCHF den veckan, är det semester så är det!

Idag var vi och tittade på lägenhet också, en tvåa i Fagersta. Den var helt okej fin, men vill göra om alla väggar, och även byta bänkskiva och luckor i köket. Det allra bästa med lägenheten är ju att två av mina bästa kompisar bor i samma port! Fan, vad kul man skulle kunna ha då. Men vi får se..
Självklart började jag och Mattias tjaffsa på en gång, om hur vi ska ha det i lägenheten. Olika smak, det har vi definitivt. Jag hoppas att vi tillslut kan enas om något, och att vi hittar en toppenlägenhet.

Nu är jag bajstrött, vill sova på en gång. Imorgon ska jag vara personlig assistent 8-21, ska även till doktorn på morgonen. Nu SKA huvudvärk och sömnsvårigheter botas, annars blir jag arg. Det hänger på dig nu, Dr. Ebrahim.
 
Resa, Vardag |
Upp