första natten

Och så var första natten på Seco gjord! Gissa om jag var trött? Så in i bomben. Och då tycker man ju att jag borde sovit som en stock efter, gjorde jag det? Nej! Låg och drömde om att plocka skär, och så var jag upp på toaletten 4 ggr på 7h. Så inatt kommer jag nog vara precis lika trött igen. Jippi! Det är tur att jag har Sanna på mitt lag i alla fall, annars skulle jag inte ha någon att prata med.
Så, planen om att jag skulle få något gjort idag, den gick ju i kras. Eller, jag dammsög åtminstone mitt rum. Men nu ska jag lägga mig och vila igen.
 
Jag och Lagström letar lägenhet som dårar, jag vill flytta ASAP. Vill bara känna känslan av att ha mitt alldeles egna ställe. Hur fantastiskt vore inte det?

Gnälligt inlägg, men vad fan. Jag är trött.
 
Vardag | beatrice, blog, blogg, girl, jobb, tired, work |
Upp