Drömmar och begär

Jag är jättesugen på att åka till USA på semester, ett par veckor typ. I Miami, eller N.Y.C, eller L.A. Vore det inte toppen? Eller kanske Dominikanska Rebupliken? Eller Fiji. Eller Cooköarna.. Om jag snålar med lönen de närmsta månaderna, så kanske jag kan åka i vinter.
Men tills dess ska jag drömma om det.

Fuskdagarna som var i helgen var (absolut nödvändiga, men) inte bra för mitt sockerbegär. Jag har varit såååå sötsugen idag! Tänker på choklad hela tiden. Och glass. Och bakelser. Mmm..
Men, lite disciplinerad är man väl, så jag har låtit bli. Istället blev det vispad grädde och färska hallon, vilket är kanongott det med!
 

På tal om fuskdagar förresten, nästa gång jag har en, ska jag definitivt prova Ben & Jerry's Blondie Brownie. Den ser så god ut, så jag dreglar nästan när jag tänker på den. Nej, det här är inte bra för mig. TÄNK PÅ NÅT ANNAT, BEA!
 
LCHF, Resa, Vardag | Travel, america, beatrice, ben&jerrys, icecream, lchf, raspberry, weightloss |
Upp