12h natt

Om ca. 1 timme åker jag till mitt första helgskift på Seco, 12 timmar natt. Det känns väl lite halvtungt, men vetskapen om att pengarna rullar in gör att det ändå är helt okej.
Jag vill bara att helgen ska gå jättefort, så att jag och Lagström kan åka iväg på kryssningen på måndag. Jag är så taggad, inte just för att det är kryssning eller för att vi ska till Tallinn, utan för att jag bara vill komma iväg ett tag, ensam med min fina pojkvän. Bara ta det lugnt liksom. Han och jag. 
Som det ser ut just nu kommer det att regna i Tallinn på tisdag, det suger ju lite, men jag hoppas att det finns saker att se och göra inomhus i alla fall. Gamla staden är ju ändå ett måste.
Har även en lista med godisbeställningar från mina syskon att handla på Taxfreen, blir säkert lite godis åt mig med. Vill ha Tupla! Och jag längtar till frukostbuffén på båten. 

Vi kommer hem igen på onsdag, tidig eftermiddag. Sen är jag ledig på torsdagen också, innan jag går ut och jobbar  helg igen, förmiddag.

Blir nog inte så mycket mer bloggande i helgen, kommer nog mest sova och jobba. Men efter kryssningen kommer nog både bilder och text! Vi hörs ♥
 
Resa, Vardag | beatrice, cruise, work |
Upp