Snart så..

Hello people!
Nu har det dröjt ett tag igen sen vi hördes av, men jag hinner liksom inte. Allt jag gör är att jobba känns det som.
Men vad har hänt då? Efter en låååång förmiddagshelg, blev klockan äntligen 18.00 på söndagskvällen och familjen åkte hem till storebror på kalas. Han fyllde den 1 juli, men då var jag iväg på kryssning bl.a. Av mig fick han 4 shotglas och 4 glasunderlägg med Chelsea FC loggan på. Fotbollsnörd som han är så tyckte jag det passade, och jag tror han blev nöjd. Av honom fick jag (en väldigt försenad 20-årspresent) ett presentkort på Guldfynd, vilket jag blev väldigt glad över, eftersom jag alltid är för snål för att lägga pengar på riktiga smycken. Blir oftast bara nåt billigt oäkta skit från H&M. Vi åt tårta, jag tyckte jag var värd det efter den långa helgen. Det var gott. Som fan.

Sedan blev det måndag och eftermiddagsskift på Seco. Hann med en PW med småsyskon och hund innan jobbet. 
Nu är det onsdag och jag ska iväg på näst sista natten innan semeseter. Det känns så jäkla skönt. På söndag bär det av till Paris! Jag är så jäkla taggad, det ska bli så himla mysigt. Hoppas det är så fint som man alltid föreställt sig att det ska vara. Och att vädret är toppen. Vi kommer inte hem förrän måndagen den 22 juli, vi kände att vi behöver några dagar hos Mattias släktingar i Schweiz och bara slappa, innan vi åker hem. Snart så.. Jag vill ha semester nu!

På fredag hoppas jag att det blir av att gå ut och äta med tjejerna. Saknar dom så mycket! Behöver komma ur huset lite också. På lördag ska jag kanske vara barnvakt åt syskonen. 

Nu är jag hungrig, så ska nog äta lite grillrester från igår när min familj hade besök från Ljungskile här. De väckte mig ett antal ggr imorse, så vi får se hur pigg jag är inatt på jobbet. Trevliga är de i alla fall.

Puss på er!

God ostpizza till lunch innan jobb

Slutkörd tjej taggar inför jobb

Kalas för storebror!
 
Vardag | beatrice, blog, blogg, holiday, sleep, work |
Upp