iPad-inlägg!

¡Hola amigos!
Äntligen är fredagen och semestern här. Så. Jäkla. Skönt.
Igår innan jobbet mötte jag upp Jennifer och Alexandra vid hamnkrogen. Det var kul att ses igen, men det händer alltför sällan. Jobbnatten kändes lång utan min jobbarpartner in crime Sanna som var ledig.
Lillasyster väckte mig kl 12.57 och då gick jag raka vägen från sängen ut på baksidan och solade. Doppade mig ett par gånger, men att bada är inte riktigt min grej längre. Det räcker liksom att svalka av sig lite bara. Plötsligt förstår jag varför mamma och pappa var så tråkiga och aldrig ville bada med oss när vi var små. Vattnet är 10 ggr kallare och lekarna 20 ggr tråkigare när man är vuxen. Trist.

Om cirka en timme åker jag över till Eskiln och umgås med Lollo och Emma, det var också ett bra jävla tag sen, så det ser jag fram emot.

Inatt drömde jag att jag vägde 109 kg(!!), jag vaknade lite kallsvettig och livrädd. Var tvungen att väga mig när jag vaknade, -9 kg sedan jag började med LCHF. Och då har jag ändå fuskat en hel del de senaste veckorna pga midsommar och kryssning, utan att gå upp någonting! LCHF in my <3

Vi hörs!

(Haha kolla Jennifers lilla tuppkam, snyggt!)

Vardag |
Upp